[Ger-Poland-Volhynia] Nuehring, Nehring, Nühring

Georgia Bruns georgianuehring at hotmail.com
Tue Jun 24 07:53:24 PDT 2003

 Liebe Liste Mitglieder,

F|r Ihre Antworten vielen Dank. Ich geno_, wenig mehr |ber meinen Namen zu
erlernen! Er ist wundervoll, solche n|tzliche Leute auf dieser Liste zu
haben.  Jeder ist so nett!

Mit freundlichen Gr|_en,

Herzlichst,
Georgia Nuehring Bruns

Dear List members,

Thank you very much for your replies.  I enjoyed learning a little more
about my name!
It is wonderful to have such helpful people on this list.  Everyone is so
nice!

Sincerely,
Georgia Nuehring Bruns

researching Nuhring, Nuehring, Nehring, Kreplin, Warnholtz, Grossman,
Yauslin, Homeyer, Sander,Kregel,Stade, Von Stade, Rohn,
 Borcherding, Schultz, and many others.  From Iowa, Husum, Krein, Germany,
and other places.
http://familytreemaker.genealogy.com/users/b/r/u/Georgia-A-Bruns/
Have a great day and may God Bless You!