[Ger-Poland-Volhynia] Bundesarchive Help

Eveline Tiefenbach liebeemmi at aol.com
Thu May 3 02:34:55 PDT 2012

Hello to the list

I have been looking at the Bundesarchive online and there are so many to write too, don't know where to write to find info on family members, like emigrate, land records, etc. Where do I write too, has anyone else here on the list wrote to the Bundesarchive for info on family.

Hat irgend jemand hier auf der liste mal an der Bundesarchive geschrieben, ich möchte eine suche machen auf meine family, wie land, auswanderung, etc., es sind so viele Bundesarchives, ich weiß nicht wo ich diese suche antrag machen soll.

Help Please
Eveline Tiefenbach